Výběrové řízení – vedoucí technicko-hospodářské správy
Veřejná výzkumná instituce v Praze přijme pracovníka/ci na pozici vedoucí technicko-hospodářské správy/hlavní účetní.
Pracovní náplň
- tvorba a sledování rozpočtu
- propočty a nastavení zdrojového financování dle podmínek poskytovatelů účelových prostředků
- kontrola žádostí o dotace a jejich vyúčtování
- statistické výkazy
- správa číselníků
- kontrola finančního účetnictví, metodika vedení účetnictví
- ve spolupráci s finanční účetní finalizace účetnictví, zpracování účetní závěrky, předpisy vypořádání zdrojů
- zpracování výstupů dle požadavků zřizovatele a poskytovatelů
- spolupráce s auditorem, příprava podkladů k auditu
- příprava podkladů k dani z příjmů právnických osob pro daňového poradce
- příprava podkladů pro uzavření smluv (ve spolupráci s právníkem)
- příprava podkladů dle požadavků vedení instituce
- tvorba a připomínkování provozních směrnic
- výběrové řízení (poptávky), zakázky malého rozsahu
- vedení týmu pracovníků THS
Požadované znalosti:
- znalost finančního účetnictví, ideálně veřejných výzkumných institucí, orientace v účetních výstupech a finančním vypořádání
- orientace v problematice tvorby a sledování rozpočtu, institucionálního a účelového financování, zpracování mezd, daně z přidané hodnoty, daně z příjmu právnických osob, problematice veřejných zakázek, registru smluv
- znalost práce s PC, uživatelská znalost MS Office, schopnost rychlého osvojení práce v softwarových aplikacích poskytovatelů prostředků, Českého statistického úřadu a jiných institucí dle aktuálních potřeb
- pokročilé zkušenosti s ekonomickým informačním systémem, ideálně IFIS a Verso
Výhodou:
- praxe v dané agendě v prostředí veřejné výzkumné instituce či veřejné vysoké školy.
- anglický jazyk
Požadované vzdělání:
- vysoká škola ekonomického směru nebo středoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxe v oboru
Termín nástupu:
- ideálně k 1. 4. 2025 nebo po dohodě
Co vám můžeme nabídnout:
stabilní prostředí veřejné výzkumné instituce, 5 týdenní dovolená, 5 sick days, zaměstnanecké benefity, možnost dalšího vzdělávaní
Uchazeč/uchazečka zašle strukturované CV a motivační dopis nejpozději do 22. února 2025 elektronicky na adresu: personalni@hiu.cas.cz.