Výběrové řízení – vedoucí technicko-hospodářské správy

výběrové řízení
22. 1. 2025 – 22. 2. 2025

Veřejná výzkumná instituce v Praze přijme pracovníka/ci na pozici vedoucí technicko-hospodářské správy/hlavní účetní.

Pracovní náplň

  • tvorba a sledování rozpočtu
  • propočty a nastavení zdrojového financování dle podmínek poskytovatelů účelových prostředků
  • kontrola žádostí o dotace a jejich vyúčtování
  • statistické výkazy
  • správa číselníků
  • kontrola finančního účetnictví, metodika vedení účetnictví
  • ve spolupráci s finanční účetní finalizace účetnictví, zpracování účetní závěrky, předpisy vypořádání zdrojů
  • zpracování výstupů dle požadavků zřizovatele a poskytovatelů
  • spolupráce s auditorem, příprava podkladů k auditu
  • příprava podkladů k dani z příjmů právnických osob pro daňového poradce
  • příprava podkladů pro uzavření smluv (ve spolupráci s právníkem)
  • příprava podkladů dle požadavků vedení instituce
  • tvorba a připomínkování provozních směrnic
  • výběrové řízení (poptávky), zakázky malého rozsahu
  • vedení týmu pracovníků THS

Požadované znalosti:

  • znalost finančního účetnictví, ideálně veřejných výzkumných institucí, orientace v účetních výstupech a finančním vypořádání
  • orientace v problematice tvorby a sledování rozpočtu, institucionálního a účelového financování, zpracování mezd, daně z přidané hodnoty, daně z příjmu právnických osob, problematice veřejných zakázek, registru smluv
  • znalost práce s PC, uživatelská znalost MS Office, schopnost rychlého osvojení práce v softwarových aplikacích poskytovatelů prostředků, Českého statistického úřadu a jiných institucí dle aktuálních potřeb
  • pokročilé zkušenosti s ekonomickým informačním systémem, ideálně IFIS a Verso

Výhodou:

  • praxe v dané agendě v prostředí veřejné výzkumné instituce či veřejné vysoké školy.
  • anglický jazyk

Požadované vzdělání:

  • vysoká škola ekonomického směru nebo středoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxe v oboru

Termín nástupu:

  • ideálně k 1. 4. 2025 nebo po dohodě

Co vám můžeme nabídnout:

stabilní prostředí veřejné výzkumné instituce, 5 týdenní dovolená, 5 sick days, zaměstnanecké benefity, možnost dalšího vzdělávaní

Uchazeč/uchazečka zašle strukturované CV a motivační dopis nejpozději do 22. února 2025 elektronicky na adresu: personalni@hiu.cas.cz.

Všechny události
výběrové řízení
22. 1. 2025 – 22. 2. 2025